Tänk på ljudnivån när ni gängar.....


Kul grej jag läste i Aftonbladet idag...
Jag har nämligen haft lite problem och varit lite smått bitter över mina egna kära grannar. Naturligtvis är det roligt för dom som har ett piggt och aktivt sexliv, men är det verkligen nödvändigt att skrika och tjoa som om man satt på en porrfilm på högsta volym?



- Jag menar, varför?
Vem försöker man imponera på? Är snubben verkligen så kass att man måste överdriva för att han inte ska bli skamsen och slakna?
Visst kan det vara skönt och sådär, och visst kan det vara trevligt att man märker att ens partner lever och mår bra men jag fattar fortfarande inte varför man måste skrika sådär...

Mina grannar är helt hopplösa när dom sätter igång. Det skriks och gapas och det är minsann inga ynka minuter vi pratar om här inte, nej nej, den här karl käkar nog mirakelpiller. Sist fick jag den sammanlagda tiden till två timmar (dock men en liten paus inräknat)

Nu dethär paret dessutom nyligen blivit sambos så det lär väl bli ännu oftare nu........kanske ska fundera på att anmäla dom också?


/Candy

Anonym

men herregud...det är ju sjukt. kan man verkligen bli anmäld sådär??? =o

2009-11-12 @ 17:12:01
Annaa

Hahahahaha kul artikel, tänk så mycket knasigt det händer i världen!



Anaaaaa

2009-11-12 @ 17:12:42
Tobbe

Japp Li, dags att anmäla grannarna nu? eller fick du upp lappen du pratade om??? ;)

2009-11-12 @ 17:13:14
någon

Vadå det blir skönare när man låter lite...ni är fegisar!!!!!

2009-11-12 @ 17:14:10
Sissi

Jag vet hur det känns, mina grannar är lika dana och 50+,.....

2009-11-12 @ 17:15:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0