Ser fram emot morgondagen!

Nu är det kväll och snart läggdags - blir till att lägga sig tidigt ikväll, sov knappt en blund förgående natt och dessutom är det fullt ös medvetslös imorgon!

Dagen imorgon kommer börja med att vakna, käka frukost och nästan på en gång sticka ner till gymmet för att träna styrketräning i 1,5 h - helkropp...uh... min kropp värker fortfarande sedan i förrgår.
Därefter ska jag förhoppningsvis hinna dra igenom lägenheten med dammsugaren och efter det blir det julshopping med Josse! :) Därefter åker jag till stenungsund och träffar Sara, lillsara och Marie på Tjörn!


Ser jätte mycket fram emot morgondagen! Ska bli jättemysigt att juleshoppa med Josse trots att jag redan köpt färdigt nästan alla julklappar ;) Vill ha Fredag nuuu!!!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0