Regnig Måndag

Ja...det var väl ingen nyhet, helt galet att det kan regna såhär hundra dagar i rad! Lite deprimerande, känner mig lite inlåst....gillar inte att bli blöt.

Idag blir det fullt ös här hemma i lägenheten, varje liten pryl i mitt kök ska ut därifrån. Mina 100000 kryddor, mina kokböcker, min micro, mitt porslin bla bla bla you name it!
Ska komma hit snubbar och byta och greja massor med elen inför den större renoveringen i köket som ska göras i Januari - spännande! :)

Och inte nog med att dom ska mecka i köket idag, dom ska mecka i varenda j*vla rum som har ett eluttag, så alla gardiner ska ner och jag ska stapla möbler på varandra....blöh..jobbigt att göra när man är så liten som jag är ^^




Vilket fall som helst så ska palla mig till mina föräldrar idag efter att jag städat och möblerat klart! Lär väl ta sin lilla stund...ska ner och träna också givetvis :)
Lika bra att sätta igång!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0