Popcorn, Idol och familjemys!

Sådär ja, så har man käkat upp alla världens popcorn så magen är helf knöfull tillsammans med min fina familj framför TV'n. Tittat på Idol, och som vanligt är Mariette klart bäst enligt mig, Tove var också förbannat bra! :)

Ska lägga mig såsnart utröstningen är färdig, ska ju upp tidigt imorgon...oh som jag längtar!
- tja...kanske inte efter den tidiga uppgången men allt skoj som händer efter jobbet! Ska hämta upp sara och göra tomteplättar till henne! :) Därefter blir det lite kalas på kvällen. Jocke, Joy, lillsara, jag, sara, crille och förhoppningsvis kommer tobbe också :)


Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

 







Mikaela Urbom

Mys fredag helt enkelt :D

2009-11-20 @ 21:48:17
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Zaarah

Jag längtar riktigt mycke jag med! ;) Ingen tjusig dikt om kärlek idag? (A) puss på dig hjärtat

2009-11-20 @ 21:58:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0