plugg plugg plugg och en nyfiken keela


Sitter och pluggar, är stressad att bli färdig med sista uppgiften som behövde kompletteras.
Mina ögon går i kors och jag har nog aldrig druckit så mycket kaffe och vatten i hela mitt liv som den senaste timmen. Allt för att hålla mig vaken och skräpt.


KEEL Å JAG


Höll nästan på att kollapsa på över tangentbordet när Keela ringde och räddade mig från skärmljuset lite. (börjar få ont i ögonen).
Har aldrig sett på maken på en så nyfiken brud som Keela. Lille....
synd att hon är så jävla bra på att klura ut grejer också, det räcker ju med att man säger "Hej" när hon ringer så vet hon vad jag har gjort den senaste veckan ungefär...helt sjukt...
- sen råkar det även vara så att jag verkligen ljuger skitdåligt, jag kan inte. Inte ens små vita, helt värdelös är jag!

Saknar keela faktiskt, längesedan man sågs.
Hon har blivit stora tjejen, flyttat åt helt fel håll tillsammans med sin lurvige karl.
Mmm, nästa löning får jag väl offra mig och åka in till stan på en fika tror jag =)


Nåja, dags för sista rycket innan det är dags att nana
/Candy


Keela

Nej jag är inte dålig dirr, rätt grym faktiskt! (: Saknar dig med plutt. Hoppas att pluggnigen gick OK så att siA.

2009-11-13 @ 00:20:15
URL: http://keelus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0