Natti natti!


Näe, dags att knyta sig i min renbäddade säng. Imorgon ka jag upp med tuppen och böka i tvättstugan...det ser vi fram emot...inte.

Annars imorgon blir det inget peciellt. Naturligtvis ska jag ner och svettas på gymmet, det blir konditionsträning för hela slanten! Förmodligen kommer jag vara halvdöd av träningsverken från styrkepasset idag...uh.

Ska försöka städa upp lite i lägenheten inför helgen också, kommer bli mycket folk här på Lördag, känns skönt att se framför sig att det blir lite fart i kommande helg nu när den som just varit blev så väldigt lugn. ska bli trevligt!

Dåså, nu ska jag slänga mig ner på golvet, göra några situps och sedan krypa ner i sängen tillsammans med min favorit - Herrnilsson! Bästa gosedjuret i världen...

NATTI NATTI!











simone

Hallå vacker! :)



Vad har du för dig? :)

2009-11-18 @ 22:54:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
simone

sv: Tack! just den jackan är favorit (fyndade second hand) :D

2009-11-19 @ 09:28:35
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0