Några snabba punkter om mig....

så att ni hänger med framöver....
  • Jag är 21 år
  • Kalla mig för Candy för att det är det enda fräcka smeknamnet jag någonsin haft
    (men egentligen aldrig använt)
  • Jag äter inte skaldjur
  • Jag har två tatueringar och en piercing
  • Jag är för kort för att åka gocart med vuxengruppen
  • Jag dricker kaffe till vardags och öl/vin på fest
  • Jag tränar styrketräning helst 4-5 ggr i veckan
  • Jag lyssnar helst på hårdrock
  • Jag älskar att skriva posei och noveller på fritiden

    Min familj
  • Har två systrar,  en yngre och en äldre
  • Min storasyster bor i Göteborg med sin sambo
  • Min lillasyster bor kvar hos föräldrarna
  • Har en mamma och en pappa i ett rött hus på landet
  • Pappa är sjöman/plåtslagare
  • Mamma är chef på ett kontorsvaruhus
  • I huset på landet bor även katten Zamie

    Jobb & studier
  • Studerar till undersköterska på distans (hemma framför datorn)
  • Tänker därefter studera till sjuksköterska
  • Jobbar som timvikarie på Hemtjänsten

    Drömmar & framtid

  • Tänker skaffa en Gul bubbla och en Boxer när jag blir rik
  • Skaffar jag inte en boxer för att jag är för lat blir de en Fransk bulldog
  • Vill skaffa ett enplanshus i tegel
  • Ska hoppa bungyjump en vacker dag
  • Vill resa runt som backpacker i Indien

/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0