Morrn


Näpp det blev minsann ingen lista igår,

intenet började cp ur igen.
Nåja, hoppas det håller sig någorlunda i dag.

Usch en så tidig morgon det blev....dom ringde från jobbet precis och kollade om jag hade tid över att jobba idag, nix det hade jag inte. Lite synd, pengar behövs ju alltid....

Nu under morgonen ska jag försöka hinna plugga så mycket som möjligt, för från kl 12 så sticker jag och är inte hemma försen till eftermiddagen/kvällen. Full rulle under dagen alltså.

* Ska först och främst till frissan vid 12 tiden, bra det...ser inte klok ut för tillfället, tuppisen är tok hög!
* Därefter ska jag hälsa på Sara, dricka lite kaffe och tjöta :):)
* Och sedan blir det gymmet, styrketräningspass idag, mycket viktigt. Har bara två såna i veckan så det får icke missas!





Satt och kollade igenom lite bilder här på mammas dator och hittade bilder ifrån när vi var i Grekland nu i våras. Satan som jag längtar dit igen! Vill ha värme!

Här på bilder blir jag utpyntad av nån grekisk kvinna ^^







Linnéa

åå Grekland, jag älskar alla fina små vita hus och det turkosa vattnet. Det blir kanske en tripp till Rhodos i sommar :)

2009-11-24 @ 10:08:14
URL: http://erwings.blogg.se/
DG

Ohh Grekland det var inte igår direkt

2009-11-24 @ 10:26:41
URL: http://dergham.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0