Min nya Lily Allen favoritlåt


Lily Allen's underbara låt Fuck you har nu blivit ersatt.
Någonting jag inte riktigt trodde var möjligt. Tja...det är ju inte riktigt så att jag slutat lyssna på den helt och hållet direkt, men mest av alla Lily Allen låtar just nu lyssnar jag på - Not Fair.
Texten är helt gudomlig och jag kommer på mig själv med att flina lite för mig själv var gång jag hör den.



Smakprov från texten:

"...there's just one thing that's getting in the way
when we go up to bed you're just not good it's such a shame
I look into your eyes I want to get to know you
and then you make this noise and its apparent it's all over

it's not fair and I think you're really mean
I think you're really mean
yes I think you're really mean..."

http://www.youtube.com/watch?v=JbeMw7D2Y7Y
Kolla in den på youtube!

Gudomlig!!!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0