Min Lördag!

Idag är det lördag, näst bäst efter Fredagar enligt mitt tycke!

Det blir en nykter Lördag för min del denna helgen, ska leka taxichaffis istället. Ska med lite kompisar och darling med på krogen. Ska bli skoj, lönehelgen är alltid rolig att gå ut på! Mycket folk :)

Kunde följt med Crille och Pierre ut i göteborg igår
också men jag var ju som sagt på myskväll och jag håller vad jag lovar! Man får ställa sig i kö om man vill ha kärlek och umgänge av mig ^^ Hinner ju inte alla på en gång!
- förmodligen ska bägge pojkarna med ikväll ändå, annars blir jag aningen bitter...















Jag och kusin Felix från gårdagens myskväll!



Innan utekvällen
blir det nog till att ta det ganska lugn, övervägde att åka till gymmet en sväng men bestämde mig för en lugn dag idag. Fem dagar i veckan får bannemig räcka.... ska ju dit imorgon också :)
Jag och mor min ska förhoppningsvis på en liten julmarknad här i krokarna senare på eftermiddagen! =)

Vad hittar ni på idag???









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0