MAMMA DET BRINNER!!!!!!

.....det var dom orden jag vaknade av att det ekade i trapphuset. Jag har nog aldrig studsat upp ur sängen så fort i hela mitt liv. Springandes i ren panik mot dörren, samtidigt som jag tackar högre makter för att jag valde att sova i pyjamas igår och slapp springa ut naken, slänger jag på mig skorna och därefter ut i trappuppgången.


...rökigt?


Näe, inte rökigt allt. Däremot stog det en dum skit unge i dörrposten bredvid som krampaktigt klängde på handtaget med sitt fula finger uppkört så långt in i näsan att hon måste pillat på sitt eget balanssinne. Woah vilken lång mening...
JÄVLAR VAD ARG JAG BLEV!!!!!
Mamman till dumungen kommer ut i sin via morgonrock och ber om ursäkt om jag väktes. NO SHIT?!
Därefter smäller hon artigt igen dörren efter att ha dragit in dumungen.
Härlig morgon! Mmmm! Häääärliga morgon!

Inte nog med att jag inte somnade förs än vid kl 4 inatt pga att;
  1. Skallen fullt med tankar, längtar tills på Tisdag :)
  2. Jocke ringer kl 01 bara för att svara på en sak jag skrev på Facebook ^^
  3. Får kl 02 SMS av ett X som bara skriver en gång varannan månad (var ju tvungen att svara)
  4. Påtok för högljutt sex i våningen under kl 02-03.30 (?!?!?!?!?!?!?!)

Och här sitter jag nu, fortfarande med aningens hjärtklappning och lite youghurt spillt i knät....det blir inte min dag idag....

/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0