Kvällens toppa & floppa!

Kvällen lider mot sitt slut, snart dags att lägga huvudet på kudden och nana.
Men först ska ska jag toppa och floppa!


TOPPA!

* Vaniljyoughurt - vad skulle jag göra med mitt liv utan min vaniljyoughurt? En djup skål med youghur, frukt/nöt müsli och en liten liten tesked att äta med! Bästa frukosten, bästa lunchen och bästa kvällsmaten! Slår aldrig fel!

* Körkort & bil - Hade det inte varit för min lilla skrothög Junior och mitt körkort så hade jag aldrig hunnit säga hejdå till Sassa imorse. Är väldigt tacksam för att min gammelbil faktiskt kan komma upp i 130 när det behövs :)

* Klicket! - Ni vet, känslan när det klickar mellan människor. Nytt folk av olika slag; nya vänner, nya förälskelser you name it! Jag älskar när det klickar!



FLOPPA!

* Försovning - Att vakna med ett ryck och veta att man kommer försent till viktiga saker och riskerar att paja för andra är det värsta jag vet. Usch och fy!

* Avstånd - Avstånd mellan två olika destinationer, när man känner att man egentligen vill vara på vara på ett ställe, men Behöver vara på ett annat och inte har råd/tid att ta sig fram och tillbaka, fram och tillbaka flera ggr om dagen eller flera ggr i veckan. Typ Stenungsund vs Uddevalla...

* Pengar - pengar är ett ständigt problem! Helst när man studerar som jag gör. Man har inte råd att fika, käka ute med vänner, gå på krogen, köpa strumpor, köra bil, bla bla bla bla listan kan bli oändligt....borde vi inte införa byteshandel igen???


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0