Kvällens: Ja & Nej

JA!
  • Hemmakvällar - Mysigt att kunna sitta hemma i soffan, och slötitta på TV under en filt tillsammans med mysigt folk!
  • Hamburgare - Så enkelt, så bra, så gott! Perfekt att ha i frysen och bara slänga fram när man inte orkar engagera sig i matlagningen!

  • Tecknad humor - Finns ju inget bättre att titta på om kvällarna när man inte har annat för sig, Simpsons och family guy är bäst! Lite skratt har man aldrig dött av!

NEJ!
  • Snurriga mornar - Näe såna gillar vi inte, och precis en sån hade jag idag på jobbet. Glömde lappar, telefoner och allt annat jag skulle haft med mig till mina vårdtagare så jag fick åka tillbaka till grupplokalen 3 ggr på 20 minuter...klantjag...
  • Brevlådor - Också en snurrig händelse på jobbet... skulle ta in posten åt en vårdtagare och hittade inte brevlådan. Sprang runt som en idiot fram och tillbaka, fram och tillbaka i tio minuter i ösregn innan jag hittade den undangömd i ett buskage....puckoplacering...
  • Clementinsaft i ögat - ...gör ju skitont!












Iss

Sv: Hon heter Leia :-) Blir 5 månader imorgon, hihi.

2009-11-17 @ 22:45:55
URL: http://almberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0