Kvällens: Hit & Shit

HIT!
  • Fleeströjor - finns inget fulare, och mysigare än en varm fleeströja. MMmmmm! Tack mamma!
  • Fullspäckade dagar - Härligt att hela tiden ha fullt upp. Hatar att bara sitta hemma i soffan och tråka, blir rastlös på 5 minuter
  • Att komma igång - fantastiskt att känna känslan av att man kommit igång med något! I mitt fall var det att komma igång med studierna efter en trög vecka, fick iväg en VG uppsats idag! :)





SHIT!
  • Skitväder - När jag kom ut från gymmet förut så regnade hela j*vla himlen ner över mig. Blev pisseblöt på 3 röda sekunder...bittert!
  • Ljummet kaffe - Det smakar verkligen skit...
  • Ljummet vatten - ...är inte direkt det man vill ha i träningsflaskan på gymmet,
    men idag fanns inget annat att välja på tydligen...usch...















bbellahh

Jag håller med dig på alla punkter!

Älskar att lyckas komma igång med nåt, även om det gäller träning eller ett stort arbete i skolan :)

2009-11-18 @ 22:16:38
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Mikaela Urbom

ja verklogen tummen ner för skitväder som de e nu!!

Kram

2009-11-18 @ 23:43:31
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
ingberg

Tusen tack,jag slutade träna när jag blec grvid, för var typ handikapad, nu 4.5år senare så är det första gången som jag verkligen försöker komma i form. hihihi och det är sjukt svårt, jag kommer inte ihåg att det var jobbigt och träna innan! men jag hoppas jag snart paserar den tyffaste intervallen! tack på förhan ha det underbart / ingberg

2009-11-19 @ 08:13:22
URL: http://ingberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0