Kvällens: Awsome & Not so awsome!


AWSOME!
  • MVG - Känslan av att man gjort någonting såpass bra att dessa tre underbara bokstäverna blir stämplade på papprerna är helt oslagbar! Jag är bäst!
  • How I met your mother - Förmodligen bästa serien som finns
  • Träningsvärk - Underbart att känna hur musklerna värker när man ansträngt sig ordentligt på gymmet! En känsla av att bli lite mer lik superman!



NOT SO AWSOME!
  • Finnar - Har fått en innåtfinne. En sån som inte syns men som känns! Det gör skitont...
  • Disk - Ork....jag tänker ignorera diskberget i köket ett litet tag till...
  • Sömnlöhet - I natt har jag inte sovit en blund, så värdelöst att ligga och vrida och vända på sig timme ut och timme in.









Viktoria

Usch, en sån finne har jag också fått. Mitt på näsan sitter den. Gör så ont!

2009-11-19 @ 22:47:00
URL: http://euroviktoria.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0