Klant-jag

Hej hej och godmorgon
Igår var det förfestande på tjörn och sedan krogen i stenungsund, jätte lyckat och jätte roligt. Mycket dans, spriten flödade och alla sprang runt nakna på dansgolvet.......

Näe inte direkt, det enda som stämde här ovan var nog förfesten på tjörn, hos min finfina syssling sassa. Spenderade hela dagen med henne igår, fika, shopping och mycket härligt snack och garv. Jag hade vmed mig min stora knöfulla väska under shoppingturen och kom fram till att det var bättre att lägga mitt plåtetui i byxfickan istället så man slapp grava i tio minuter innan man fick upp allt när man väl skulle betala i alla olika affärer vi var inne i. Så det gjorde jag - korkade jag.

Sedan blev det förfest, jag och sassa gjorde oss klara, på med klänning, smink och högklackat. Efter att lite folk droppade in, man blev lite på örat var det sedan dags att åka till stenungsund. Härligt!

Jag kom inte längre än till dörren på Harrys.
Lillsyrran var två år för ung och kom inte in tyvärr, och Jag...idiot jag, märkte så småning om att jag fortfarande hade kvar mitt leg i mina jeansfickor. Så där stog vi, ute i kylan och flörtade med vakten så gott som gick. Totalt utan framgång. Väldigt bittert...
framför allt eftersom just JAG hade tjatat på halva stenungsund att komma dit, folk som egentligen inte ville men som gjorde som jag sa. Dom var där inne och väntade på mig och jag var den enda som inte kom...hyggligt ;)


Nåja, nu är det Lördag och jag ska glömma gårdagen. Ska se till att ta igen gårkvällen idag istället, ordentligt!
Så det får bli Harrys ikväll igen, på insidan denhär gången.

/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0