Jisses en sån sovmorgon!

Flög just upp ur sängen efter att sett att klockan var över 11 - har nog inte sovit såhär länge på år och dagar!
Brukar i regel studsa upp vid 9 tiden utan problem och vara hur pigg som helst!
- Nu håller jag på att koka ägg :) värdlens bästa frukost enligt mig, släng upp dom på en macka och så är det färdigt!

Dagens aktiviteter blir följande:
  • Käka frukost
  • Plugga
  • Gymmet
  • Träffa Anna
  • Plugga
  • Handla om jag orkar
Fjantig är jag också, känner mig jätte stressad att jag inte ska hinna allt nu när halva dagen redan gått.
Bara för jag vet att Anna kommer vid ett när hon slutat jobbet.
Nåja, hoppas i alla fall på en bra dag! :)









Simone

sv: Ska du? Vad härligt :D I år måste jag in på isbaren och ta en isdrink ^^Har du gjort det?

2009-11-18 @ 11:32:42
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0