Im back!

Godmorgon!

Blev visst dåligt uppdaterat igår, var stressad som ett as och ville inte riskera att komma försent till min moster igår, hatar att komma sent! Vilket fall som helst så vad det en supermysig kväll och min moster Mia och hennes son Felix hade dukat upp med hur mycket godis som helst. Jag och syrran var sprängfärdiga när vi åkte därifrån...







Min gulle moster och kusin! <3


Blev mycket gött tjöt och så tittade vi på Idol (vafan åkte mariette ut för?!) vi pratade om allt mellan himmel och jord! Roliga saker, jobbiga saker, privata saker och andra saker. Många gånger sånt man inte riktigt räknar med att man ska prata med sin mammas syrra om. Men det var skoj!

Jag gick faktiskt ut med en ganska stor grej som varit hemlig ett bra tag nu. Nu sitter jag mest och väntar på att telefonen ska ringa till mig, mamma eller pappa där folk frågar vad som är sant och inte. Men det gör inget, det är skönt att snacket går. Så slipper jag ta det så personligt med folk :)
SUG PÅ DEN NI!








emina -konst & kreativitet-

Åh tack så mycket:) Blir så glad när jag får sådana ord!



Vad är du själv duktig på?:D

2009-11-28 @ 10:08:01
URL: http://eminacreations.blogg.se/
stina

åh vad fin din blogg är :)



sv: ja, har på högsta volym samtidigt som jag städar och plockar här hemma :)

2009-11-28 @ 10:30:34
URL: http://stinanoe.blogg.se/
f

Gud vad gott det såg ut med dedär godisskålarna! :D Väldigt kul att följa din blogg! Fortsätt såhär, hihi. kram!

2009-11-30 @ 10:12:19
URL: http://missfee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0