I mina hörlurar....


Musik är någonting jag inte lever utan, jag är omgiven av musik hela tiden utom när jag sover. Har numera ganska blandad musiksmak och älskar att hitta nya små guldkorn
. Detta brukar jag ha i lurarna när jag................

...ÄR PÅ GYMMET:
  • Pink
  • Lily Allen
  • Volbeat
  • Inflames
  • The Cardigans
  • Marilyn Manson
...STUDERAR & BLOGGAR
  • Blue october
  • Lily Allen
  • Nomy
  • Veronica Maggio
  • No doubt
  • Johnny Cash
  • Thåström
...SKRVER POESI & NOVELLER
  • Lars Winnerbäck
  • Lisa Ekdahl
  • Laleh
  • José Gonzales
  • Jeff Buckley
  • Veronica Maggio









Ingrid

lisa ekdahl, veronica maggio & lily allen är lätt bäst :)

2009-11-19 @ 17:36:15
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0