Hurtig förmiddag minsann!

Nu har jag haft världens mest hurtigaste morgon/förmiddag!
- först gick jag och papi en jäääääääääääääätte snabb promenad i ca 150 km/h i en halvtimme, därefter fick jag slänga mig i bilen för att köra syrran in till stenungsund där hon skulle ta bussen. Så jag passade på att träna i en timme. Är helt slut....verkligen helt slut. Sprang på bandet i en kvart och stod och flåsade på crosstrainern i 45. Puh!


Yeah - I'm simpley the best!

Så resten av dagen ska jag tillbringa med att dricka kaffe, studera urinvägar, dricka mer kaffe och sitta och mysa till åsynen av att papi satt upp adventsljusstakarna i fönstret :)










F

Like that picture a lot! Älskar kort hår, funderar på att ta saxen och klippa bort allt hår jag har.. Kul att läsa det du skriver också! =)

Ha de bäst!

2009-11-26 @ 18:28:13
URL: http://missfee.blogg.se/
-svantes mamma-

Snygg frilla du har! Tänk om man ändå våga klippa av håret =) Skulle inte tro att jag är en av dem som passar i kort hår... Tyvärr.



kram

2009-11-27 @ 09:16:31
URL: http://nykick.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0