Hemma från julshoppingen

Har varit en mycket lyckad dag med Josse på shoppingcentret Torp i Uddevalla! Jag fick köpt två extra julklappar till mina syskon och två örhängen till mig själv och jossan fick minsann shoppat till nästan hela familjen hon också :)

Min tank i bilen är snart tom så jag får stranda mig hos föräldrarna ikväll, annars kommer jag inte hem imorgon. inga pengar förs än på Onsdag :( såå...det blir ingen myskväll med tjejerna idag...väldigt, väldigt bittert....


Mina ball gitarrörhängen jag köpte idag


Köpte även örhängen i form av dragkedjor! :)

Nu när jag kom hem så fick jag dessutom en tidig julklapp av min älskade mor och far - en datorstol! Har problem med min rygg och sitter för tillfället på en vanlig klappstol framför datorn, och för att nå upp till tangentboret får jag sätta mig på en kudde och en ihopvikt filt....(jag är så så jävla kort...)
TACK TACK TACK TACK!!!!!



En lycklig jag - på min nya stol


Pappa hjälper till att mecka :)










 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0