Hemma från gymmet - fullt ös nu!

Japp, så var mam hemma igen efter 60 minuters hårt konditionspass på gymmet. Varit och handlat på willys också. Syskonen ska ju ha middag när dom kommer! :)
Får blir något snabbt och enkelt som tacos ikväll, fungerar ju alltid!

Fick ett samtal från min söte Kusse Jasmin :) hon ska hit på fika på Måndag, skoj!
Har förstått att hon försöker tussa ihop mig med nån snubbe på jobbet???
- heh...tja.. smickrande!
Tack, men nej tack... ;)

Har inte mycket tid på mig, så nu blir det snabbt in i duchen, på med kläder, hacka grönsaker och steka köttfärs! Kommer inte vara så social på bloggen ikväll, men har några färdigskrivna inlägg som jag ska slänga upp sedan ;) (man får ju vara smart)
Bland annat en ny dikt och min hissa & dissa lista - mycket viktiga grejer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0