Helgens godis-nyhets-test!

I helgen blir det två nyheter att testa! Marabou Vinter & Ballerina pepparkaka!



BALLERINA PEPPARKAKA:

Helt ok, ganska god faktiskt fast jag fattar inte riktigt grejen. Den smakar pepparkaka precis som namnet avslöjar....men....varför inte köpa vanliga pepparkakor i såna fall??????? Mysko....
Goda men mysko

BETYG: 6 av 10











MARABOU WINTER:


Jag har hört mycket skit om Marabous nyhetet - vinter
Själv tycker jag den smakar riktigt gött, ingenting jag skulle köpa själv om jag är chokladsugen, men såhär en Fredag kväll framför TV'n när det ändå bjuds så är den helt ok! Förmodligen ingen choklad som julälskare tycker om. Smakar mycket julkryddor, nejlika, kanel, kardemumma, ingefära och cholad.

BETYG: 7 av 10










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0