Framåt och tillbakablickar

Sitter och gäspar här i min ensamhet invirad i en filt och med kaffekoppen i handen.
- Pappa stack iväg till doktorn för en stund sedan och syrran är i skolan

Har pluggat som en dåre om njurar och urinsystem så jag är helt körd i huvudet. Fick i alla fall skickat iväg en till uppgift, skönt. Ligger nog ganska bra till nu, ska försöka få iväg en imorgon också.

Helgen är färdigplanerad - nyktert för min del.
Men bara för att jag är nykter tänker jag minsann inte hålla mig hemma! Näpp.
Jag och lite folk ska till Gretas på lördag, något jul på liseberg blev det inte pga skitvädret som ska vara hela helgen :(

Och Fredagen ska jag spendera med mor min, mor och dotterkväll helt enkelt :) Mysigt, det var längesedan.
Sist vi hade såndär riktig egentid ihop var när hon och jag åkte till london förra året! Helt underbar resa!





Jag och mamms vid London eye


Inne på madame tussouse bestämde jag mig för att visa min uppskattning
för George Bush... strax efter denna bilden kom det upp en gammal tant, berömde mig, och gjorde samma sak =D




Då är frågan vad man ska hitta på nu, inga fler promenader för min del idag. Är helt slut i kroppen.
Har ingenting att läsa förutom studieboken och den kräks jag åt snart
Allt på TV är värdelöst och jag har ingen här hemma att tjöta med
- lägger mig nog vilar en stund








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0