Ego-Mys

Sitter här hemma framför datorn och njuter av doften av nystädat och julmusik i högtalarna....

Just nu WHAM's klassiska jullåt Last christmas, fan så härlig den är! Ingen jul utan den inte! :) Fick ett sånt otrooooligt sug efter apelsiner förut! ...självklart har jag inga. Jag fick nöja mig med ett äpple och lite kaffe.
- I själva verket har jag inget alls i min kyl egentligen. Mitt i julstädningen fann jag en rad med föremål i mitt kylskåp som ändrat färg och skepnad och som såg ut att kunna attackera mig vilken sekund som helst!

Såå... Keson, skinkan och mjölken fick kastas ut med samma. Märkte också att lite grejer i skafferiet var tvugna att rensas ut. Mycket som passerat sitt bästföre datum där ja...
För övrigt så är allt i mitt skafferi nu snyggt sorterat i storleksordning! Känner inte igen mig alls när jag öppnar dörrarna och jag blir lika stolt varje gång jag gör det! (har gått och öppnat ett X antal ggr för skojs skull)

Kall lägenhet kräver keps + fleesetröja!

 

Såg just till min stora lycka att man satt upp och pyntat stora granen nere på torget om jag skymtar från ett av mina fönster, mysigt! Nu jäklar går det fort mot julen. Tänkte jag skulle ha lussemys här hos mig nästa Lördag! Alla nära och kära är välkommna sålänge man sagt till i förväg :)
- vem tackar nej till pepparkakor, glögg och trevlig umgänge?

 

Ser ni granen där nere???

 

Nu ska jag sitta här och sakna lite... längta och sakna. Tycker om dig <3

 





Alexandra

Cool keps :D

2009-12-02 @ 19:26:11
URL: http://alexandralii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0