Dagens rubrik: Ragga bättre med hypnos?

Ja vad ska man tro om detta? Inte nog med att man ska gå ner i vikt med hjälp av att vansinniga bantningsmetoder som att bara käka grapefrukt, eller att bara käka fett, lägga sig under knivar eller ha en vibrerande grej runt mindjan. Vad hjälper det att vara snygg om man ändå inte kan ragga?

- Bli hypnotiserad för att bli bättre????

Jag tycker samhället börjar bli lite väl avancerat för mig, varför ens lägga energi på att ragga? jag låter minsann alltid folk ragga på Mig så att jag slipper anstränga mig, funderar alldersles utmärkt!

I denhär artikeln tar dom alltså upp att man tydligen kan bli en bättre raggare om man låter sig hypnotiseras, någonting som tydligen blir vanligare och vanligare, främst bland kalrar.


Vad tror ni?
Kan hypnos hjälpa?

 

 

 

 

 

 

 

ahlbomlindh.blogg.se

sv : tack så mycket! :) din va också väldigt fin.

Men fråga gärna frågor i vår frågestund! http://ahlbomlindh.blogg.se/2009/november/fragestund.html#comment

2009-11-22 @ 12:21:30
URL: http://ahlbomlindh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0