Dagens rubrik: Datornörd gifter sig med tvspels karaktär



Alltså...jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta över dethär?
- har inte världen gått lite för långt?


Snubben på bilden, blev alltså kär i karaktären Nene Anegasaki som finns med i Nitendo DS spelet; Love plus.
Han bestämde sig efter ett tag att gifta sig med henne, vilken han också gjorde på följande vis!

Han gifter sig med sin älskade som glatt sitter kvar inutispelkonsollen. Cermonin utspelar sig i Japan och alla är fint uppklädda. En präst har tillkallats och den blivande äkte maken har självklart sin bestman vid sin sida som håller tal - MEN HJÄLP?!


Här kan ni själva se den magiska cermonin! ;)


Jag vet inte vad mer jag ska skriva...jag har själv levt ihop med en datornörd i fyra år, om jag hade blivit dumpad för en nintendokaraktär hade jag nog tagit livet av mig









L

Är han inte lite lik Betty Suarez i Ugly betty? /L

2009-12-30 @ 18:15:06
URL: http://isbla.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0