Dagens nyttigheter avklarade!

Sådär ja, då var klockan 16 - början till kvällen.
Har varit iväg och tränat i 1,5 timme. Man känner sig alltid så duktig efteråt. Utpumpad och svettig.


Har valt färg på kaklet i mitt blivande badrum också! Vita vägger att grått golv fick det bli. Och trots att jag tjatat om hur skönt det ska bli med att få bort mitt badkar och byta till dusch...så får badkaret visst stanna kvar.
Jag trodde ju jag skulle få nån tjusig duschkabin - icke!
Näe då tyckte dom att en skena i taket och ett duschdrapperi räknas som dusch....jag håller inte med.

Dags att dricka kaffe och muntra upp Papi som är bitter över att en lampa inte fungerar. Stackarn.

Åh! Ikväll blir det till att bänka sig framför "Mammas pojkar" kl 8 på Fyran!
Får inte missas det är det bästa på hela veckan!


Egentligen brukar jag inte gilla såna där program som bonde söker fru, ensam mamma söker osv osv,
MEN dethär programmet är så sjukt, totalrubbat och helt idiotiskt att man inte kan låta bli att gotta sig i alla intriger. Galna morsor, blåsta brudar och pojkar helt bakom flötet (om dom måste ha mamma med sig för att välja tjej?)

/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0