Citron & Lime = party

Sitter och förundras över lite bilder jag hittat.

- Jag undrar över vad citroner/lime hade för inverkan i mitt förra liv egentligen? Jag har nu hittat två krogenbilder när jag sitter med citron/lime i käften. Jag har aldrig i mitt liv druckit tequila, vilket brukar vara den främsta anledningen till att suga citron.























Jag har även en egenodlad citron hemma i mitt köksfönster som jag odlat i unga år tillsammans med far min.
Vet att jag ska ha en till krogenbild med en citron, hittade den dock inte.

- Där hade jag dock inte citronen i munnen utan mellan brösten för att poängtera min "klyfta".
...japp ibland skäms jag för min humor...mest i alkoholiserat tillstånd då jag har en tendens att kläcka ur mig korkade saker...


"Det är farligt att blanda sprit och alkohol!"









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0