Bridget Jones ikväll!

Ikväll blire bannemej bridget jones på tv3 kl 21! Skönt, trodde inte det skulle gå något vettigt på tv ikväll. Fram till dess ska jag kolla runt på Qx, hotmail, blogg, helgon och face...sjukt vad med sidor man är medlem på ändå =p


Ska ni se fröken Jones kl 21 ikväll?

 

Vill ha imorgon nu....ska åka och vara i stenungund några dagar. Bo hos päronen tills på onsdag. Ska till frissan en av dagarna, hjälpa till och jobba på morsans jobb en dag och så ska dom börja renovera lite smått i mitt kök under en av dagarna så då kan jag ändå inte vara hemma.
- dom ska tydligen dra massa sladdar och skit, man vill ju inte vara ivägen!


Så imorgon eftermiddag, efter träningen och efter att ha plockat undan allt jag äger i köket så bär det av till landet!

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonym

tak du :)

2009-11-22 @ 20:57:00
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0