Väntar...

...på att Sofia ska kika förbi vid sju-tiden. Inte lätt att komma fram nu i snön och det fanns inte många parkeringar till övers hoppas hon hittar nån.

För jag tänker då inte gå ut och hjälpa till att leta! Jag sitter väldigt bekvämt här i mina nya tofflor och morgonrock med en het kopp kaffe och kollar på Americas funniest homevideos. Härligt!


Hos mig får man minsann ha fötterna på bordet!

 


Härligt med en lugn, skön Juldag

 

Så nu ska jag bara sitta här och fortsätta mysa ner mig djupare och djupare ner i soffan. Har äntligen fått tillbaka lite värme i kroppen! Ikväll vet jag inte riktigt vad jag och Sofia ska hitta på. Blir nog mest en soft kväll framför TV'n och inget pulkaåkande som först var bestämt!

 

 

 

 

 

 

Niklas H Alsten

Sv:

Nej hände en liten olycka förra året som gjorde så att jag inte längre tyckte om julen lika mycket.

2009-12-25 @ 19:43:44
URL: http://decipher.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0