Tummen upp för Amanda Jenssen!

Sitter och lyssnar egenom Amanda Jenssens album; Killing my darlings - toppbetyg från mig!

 

Har aldrig lyssnat på Amanda Jenssen förut, endast då hon var med i Idol och jag föll pladask för hennes stil och sångröst. Hennes album Killing my darlings är fantastikt bra och jag har lyssnat igenom det flera ggr nu! Låtarna; Amarulla Tree & For the sun tycker jag bäst om. Sedan har hon några riktigt fina lugna låtar också. You go girl!

 

 

 

 

 

 

MichelleS

Kolla in på min blogg och läs om mitt liv här uppe i Norrbotten! Jag skriver allt om mitt liv och om vintern här i Jokkmokk, hur kallt det blir här och hur snön bara öser ner.



Just nu är det -19 grader ute och 30-40 centimeter snö ligger på marken.

2009-12-01 @ 14:08:41
URL: http://michellespiik.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0