Soppa i vintermörkret

Har precis slörpat i mig köttsoppa och min fruysna kropp börjar tina upp lite grann igen.

Det har redan blivit mörkt och det känns som klockan är betydligt mer än kvart i fyra. Ska sätta mig tillrätta i TVsoffan och kika på Narnia med lillsyrran :)


Kalsonger är ju sjukt roligt :p


Lillsyrran ja... hon är skoj. Hon har helt värdelös sjuk humor och är hon inte glad och flamsig så är hon skitsur och irriterad. En skön blandning ^^
- igår när vi skulle hänga upp tvätt kastade hon pappas kallsingar över skallen på mig.....
hysteriskt roligt då - lite stört och töntigt nu.....


Anony

gud vad gott med varm soppa i den här kylan :D ska jag nog satsa på!

2009-12-21 @ 23:09:56
URL: http://ssjlavfortroendet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0