Presentlistan! ;)

Är sjukt nöjd och lycklig över mina presenter jag fått! Kort dyker nog upp allt eftersom de placeras ut hemma hos mig imorgonkväll då jag far hem till min lägenhet i Uddevalla igen.
- här har ni listan utan bilder i alla fall :)

  • Svart korsett
  • Vita/röda tofflor
  • Chokladfondu-gryta + chokladkakor
  • Mys-sockar + Pyamas
  • Morgonrock
  • Stolsdynor till mina köksstolar
  • Stora Thekoppar
  • Svart partyväska
  • Örhängen + halsband med peacemärken
  • Doftljus som ser ut som kaffedrinkar
  • Kökshandduk + kökshandske
  • Boken "Du Äger!" Av Mia Törnblom
  • Myspläd från Chilli
  • Presentkort på i.d. makeup

Kunde med andra ord inte varit mer nöjd! Så jäkla fina grejer och mycket som jag verkligen önskat mig! Dessutom verkade julklapparna som jag själv gav bort riktigt uppskattade! :)



God Jävla Jul På Er


Patrick

God jäkla jul på dig med! XD

2009-12-24 @ 23:48:06
URL: http://paevdali.blogg.se/
Sandra och Novalie

Vilken sööööt pyamas!

2009-12-27 @ 14:09:10
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0