Pizza-Mätt! :)

Sådär ja, nu har jag klämt i mig nästan en halv pizza hawaii - hemmagjord!

...och så kom anastasia hem och vi grejade pizza! Köpte färdig deg med färdig tomatsås och la på det vi könde för - skinka, ost och ananas för min del och tonfisk, räkor, ost och chamingjoner för Anastasia.


Vänstra sidan är min! :)



Mums - supergott och billigt!



Anastasia gillar också min pizzaidé!

 

Nu är jag jätte mätt och jag är vääääldigt tveksam till gymmet idag...får kanske nöja mig med fyra dagar denna veckan...var inte där i måndags och kommer inte kunna åka dit på lördag.
- Får svälta mig lite denna veckan istället ^^







Melica

Sv: Hahaha, det var bra gjort! Själv gjorde jag mest ett litet expertiment.. Det blev en geleklumpsstudsboll, men skulle bli jordgubbskräm...



Men mamma gjorde det bästa! Hon gillade inte sin HK-lärare så hon låste in henne i skafferiet xD

2009-12-03 @ 19:08:59
URL: http://melicamelica.blogg.se/
Fotojohansson -I En Hobbyfotografs Objektiv

såg galet gott ut! :P

2009-12-03 @ 20:15:49
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0