P-push it...

Hemma från gymmet, gick skit idag. Fullkomligt skit. Konditionstränade i 45 minuter och gav upp därefter...

I vanliga fall brukar gymmet vara terapi för mig. Bara att komma in och känna blandade dofter av svett och schampoo får det att kittla till lite av lycka i magen på mig. Att ställa sig på crosstrainern eller att ge gärnet på maskinerna är bästa sättet att avreagera sig på.
- Ju ondare saker gör, destår hårdare trycker man, kämpar man, svettas man. Idag tycktes hela gymmet säckat ihop, grådaskigt ljus, kass musik (till och med på min Ipod), och benen var som gelé..



Så nu sitter jag här hemma igen, tryckt i mig en banan och känner inte för att göra någonting alls, stirra in i väggen eller ner i telefonen som aldrig gör ifrån sig efterlängtade ljud, vibrationer.

Äh...ska koka ägg







Bella

Jättefin bild :)

2009-12-15 @ 22:35:51
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0