Oh värme!!!

Värme är en ovanlig vara här i min lägenhet, folk brukar få pracka på sig ytterkläderna om de ska trivas. men nu sitter jag här och myser endast i T-tröja och jeans! Yahoo!!!

Har elementet precis vid benen, under skrivbordet, helt underbart! Tänk att det kan bli sån skillnad bara av att köpa en vit liten låda som sprutar ut luft. Lätt värt 160:- enligt min mening!

Ovant att sitta i T-tröja i min lägenhet!

 

Ikväll kommer bonde söker fru som alla tittar på, alla utom jag. Och jag ber till högre makter att inte Anastasia följer det! Hon har inte kommit hem från fikat än, tur för henne....så slapp hon min usla middag =p

 

 

 

 

 

Linnsebus

Sv: Jo, haha, det finns ju bättre sätt att starta dagen på än att någon spottar på en! ;)

2009-12-02 @ 20:00:27
URL: http://linnsebus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0