Ny morgon, snart helg!

Och så var det tordag igen! Snart helg, som jag ska spendera med med mina systrar i göteborg. Vi ska ut och skaka loss på något av göteborgs dansgolv. På söndag blir det julbord och på söndag hoppas jag på en lugn och skön dag...

Men idag måste jag få tummen ur och börja plugga....det gick inte alls bra igår och jag måste få klart en uppgift tills idag. Usch meckigt.... det är extra tungt när ämnet inte intresserar. Celler och skit....puh!
- Så jag ska redan nu bänka mig framför datorn och studierna!


Time to study....

Ska iväg och handla och träna någongång under dagen också. Jag och Anastasia ska greja hemmagjord pizza senare! :) Namnam!

 

 

 

 

 

 

Fredrik

Fan va snygg frisyr!! Fin blogg också.

2009-12-03 @ 10:47:09
URL: http://majami.bloggproffs.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0