Natti Natti! :)

Sitter och tittar på filmen "28 dagar" med Sandra Bullock som går på kanal 4, riktigt bra film faktiskt, inte alls min typ av film men denhär var faktiskt bra....

Snart dags att knyta sig, börjar märka av att bristen på sömn förra natten tar ut sin rätt, har svårt att hålla mina ögon öppna. Har verkligen haft en jätte fin helg, för att inte tala om hur kul den har varit!
- Imorgon blir det gymmet och träffa Sara.



Lillasyster muppar med min kamera


Här sitter jag och skriver nattinatti inlägget! :)

Nu ska jag återgå till filmen och min mammas mysiga knä ^^
(nix man blir inte mindre mammig vara för att man är 21 och inte bor hemma längre)

Godnatt på er!

Jackie

sv; haha jaa det var härligt och min lördag har varit lika härlig :)

2009-12-05 @ 23:50:55
URL: http://mrsfantastic.blogg.se/
matilda

svar: haha ja :)

2009-12-05 @ 23:59:20
URL: http://mmatildapettersson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0