morrn morrn


...efter att ha kommit hem kl 00 inatt och sovit sisådär en, på sin höjd två timmar är jag inte den piggaste kvinnan i landet just nu....

Var inne i Göteborg igår och kunde inte uppdatera här på hela kvällen. Satt och tittade på the butterflyeffect3 och Seven med Sofia. Blev visst bra sent, inte riktigt som planerat men men, jag somnade inte bakom ratten, och kom hem som jag skulle i alla fall.


- Höll dock på att skita ner mig av rädsla när jag skulle gå ut bilen hemma hos mig igårnatt. På parkeringen står fem fulla högljudda grabbar i min ålder som följde mig med blickarna när jag rullade in. Kändes skit obehagligt men dom höll sig borta tack och lov.


Anastasia var just här, hon jobbar och behövde låna toaletten. Drack lite kaffe och tjötade också, och jag tror hon håller med mig om att jag satt mig själv i en liten dum position just nu.

Fuck fuck fuck.








marlene

hej, jag kikar in lite.. snygg blogg!!



Ha en mysig jul!!

Kram malle

2009-12-15 @ 10:45:59
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Den där Elin & Familj

Tacktack! =)

2009-12-15 @ 12:31:19
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0