Min morgon

Igår var en riktigt bitter dag men idag blir det nog en bra en!

Kan det blir annat när man vaknar ur en underbar sömn av att Papi kommer in utrycker hur söt han tycker jag är genom att säga något oberipligt som han nästan krampar ur kroppen och ger mig därefter en puss på kinden.
- minns inte att jag vaknat så någon annan gång

Jag vaknar pigg som en lärka efter att han stängt dörren och svassar ut, papi skrattar åt mig.
Måste ha sett väldigt nyvakne och vinglig ut, aningen rufsig i mitt korta hår.

Jag: Ska du iväg någonstans? (pappa hade jacka på sig)

Papi: Hehe, nej jag kom precis hem, sömntuta

Pfts! vadå sömntuta! klockan är ju bara tio, det är han som är onormal som är uppe hos tandläkaren så jäkla tidigt. uuuuh...., nu ska jag sätta mig framför brasan pappa just tänt och mysa lite med kaffekoppen i handen och hoppas på en bra dag!




Nu står papi och pratar med katten, han har gjort det i snart en kvart. Riktiga buddisar ^^

Gabriella

va kul :) va har du tatuerat?

2009-12-10 @ 11:22:35
URL: http://covette.blogg.se/
julia

Fin blogg!

2009-12-10 @ 21:54:40
URL: http://jullanbullans.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0