Makeover i troslådan!

Jag vet inte vad jag får energin ifrån idag? Satt ju uppe med Anastasia till kl 02 igår natt och satt och garvade åt absolut ingenting....

Mmm, vi satt och funderade över hur man skulle göra om man hade en egen tortyrkällare. Vi hade många bra alternativ - allting sker förstås naket och i märkliga positioner! Bara på män också tydligen?
- Minns att ett alternativ var att använda en elpistol på könsorganen
ett annat var att sitta och äta fet mat och kasta bacon på en fastbunden tjockis........



Angående rubriken så fick jag något energiutbrott så jag sprang in i sovrummet, öppnade min byrå och började rensa bort underkläder som man egentligen borde slängt för tre år sedan och som man aldrig i livet skulle få för sig att visa för någon!

- hade allt ifrån fula, påtok för stora bommulstråkigatrosor till någonform av boxertrosor med massa färgglada tv-spels figurer på (och ett X antal hål). MEN, nu är dom borta och kvar är bara mina läckra skapelser som inte gått ut sitt bästföre datum! Spets, rött, hipster, svart, vitt, o-ihåligt!

Rött bör alla ha till jul!










Kusse nr 3 i ordningen

inhandlade just underkläder, däribland röda=) Fin till jul ska man vara. Sambon måste ju ha lite kul han med=)

2009-12-08 @ 18:19:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0