Kvällens hissa & dissa!

Sådär ja, nu var filmen färdigtittat och jag har suttit och lipat som en bebis hela sista 15 minutrarna....

Ah den är ju så fin! Jag brukar inte snyfta till filmer men av någon anledning känns denhär så fluffigt kärleksfull och känslorna så äkta att man ju inte kan låta bli! beuheu!
Nu då?
Jobbig tid för filmen att ta slut på, för tidigt att sova och för trist att vara vaken? Totalt meningslöst.

Jo självklart blir det en Kvällens hissa & Dissa!

HISSA:

  • Stearinljus - Lyser upp tillvaron i vilket mörkt dystert rum som helst!

  • SportBH - Jag är positivt överraskad må jag säga!

  • Musik - Finns det något som kan vända känslor så som musik? Vill man vara glad kör man en upptempolåt, eller tvärtom! Perfekt om man känner för att byra humör lite


DISSA!

  • DVDplast - Sånt där som sitter på oanvända, sprillans nya dvd filmer som är omöjligt att få bort
  • Tider att passa - Ja, man missar dom ju jämt!
  • Prydnadstomtar - Jag har påtok för många, ingen plats alls men vill ändå ha fram dom. Dilemma!






My

blev också positivt överraskad av sportbh bara för en månad sedan. aldrig tidigare använt med tanken att det inte behövs.

2009-12-09 @ 06:25:53
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0