Julpirr

Sitter och kikar på "Surviving christmas" med Ben Affleck på kanal 5, sjuk film, helt jävla sjuk film...

...och snart är det läggdags för min del, imorgon ska jag upp och slita på jobbet. Blir en såkallad "servicetur" imorgon, vilket innebär att man städar och handlar i åtta timmar åt de gamla.
- tungt, jäääävligt tungt faktiskt.

Och så är det ju faktiskt uppesittarkväll imorgon!
Storasyster Mysan kommer förbi med sin gubbe och vi ska tillsammans klä julgranen! Just like the old times! :)





Förrförra julen var det minsann jag som fick agera tomte, och minns jag inte fel så var det jag julen innan dess också! På bilden ser ni mig och lillkusinen Felix som tänkte hänga med mig tillbaka till Nordpolen! :)
Herregud som jag längtar till julen nu! Bästa högtiden på hela året! Maten, umgänget, stämningen!
Mmmm, mysigt!







Fluffiie

sv; Ja det får jag faktiskt hålla med om. Att detär verkligen då man fattar att det är jul.

Heh, för ossblir det första året :]

God jul på dig förresten! :]

2009-12-22 @ 22:06:52
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0