Irritation...

Sitter och försöker skriva någon ny dikt, är helt tom på ord ikväll. Uttråkad och tankspridd - men ändå fastnar inte tankarna på pappret, irriterande....

Lyssnar på den lugna kategorin på Spotify, blandade ballader med allt från Lisa Ekdahl, Winnerbäck, till Laleh, Marilyn Manson och Melissa Horn.
- men trots dessa fantastiska musiker med sina stämningsfulla melodier får jag inte ner mina känslor på det blanka word dokumentet, inte ett ord sipprar fram genom mina fingertoppar trots att min kropp är helt fyld av otydda och kryptiska meningar...


Fuck it - får väl försöka någon annan dag






Simone

Det brukar alltid komma någon av poesi när man INTE vill att den ska komma, typiskt :P

2009-12-28 @ 21:56:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0