Invigning av nya dvd'n

...precis haft lite myskväll här i soffan med mig själv och invigt dvd'n med första säsongen av L-world. Riktigt bra serie!

Har iofs sett den förut men den är lätt värd att se igen! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är äckelslemmig i halsen och snorig nåt förbannat! :(
Jätte bittert!




- Alltså blev det ingen träning för min del idag, det är dumt om man nätt och jämt kan andas...skit, jag hade verkligen sett fram emot att sätta igång med träningen nu igen efter att det varit stängt över julen.

Imorgon blir det nog i alla fall till att sticka till Göteborg på förmiddagen/mitt på dagen, ser jag fram emot! Därefter är det dags att peppa för nyår! YAY!









Amandha

sv: haha, jag måste säga detsamma :)

Sen måste jag säga att du har en riktigt snygg frisyr!

2009-12-28 @ 19:07:03
URL: http://amandhakronvall.blogg.se/
emiliafanny.blogg.se

fett skön blogg:)

2009-12-29 @ 00:57:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0