Honey, I'm home!

Har precis varit och klippt mig hos Malin på salong Downstairs - bästa frissan i stenungsund enligt mig och många andra!

Blev så tjusig så tjusig, nöjd som alltid. Träning blev det inte för att jag min klantiga sate glömde gymkläderna hemma. Detta innebär att det inte blir mer träning för min del förs än någongång efter jul. Bittert...nåja, vad fan det är ju faktiskt jul....

Sitter och funderar på vad jag ska göra av resten av dagen.
Kommer mor och far hem snart så ska jag nog försöka få med dom på en promenad. Hade egenltigen velat åka pulka men det verkar som det har snöat i precis hela landet förutom den lilla fläcken där mina föräldrar bor. Mysko...väldigt mysko...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0