Hitte på för idag!

Så vad händer denna väldigt snöiga Onsdag, här i Uddevalla i alla fall. Det blir nog en lugn, lugn och skön dag idag.

Idag blir en stilla dag, dock måste jag ändå ut i skitvädret för att kunna ta bilen ner till gymmet senare. Styrketräningspass idag, ska bli roligt :)



Har lagt in lite ny musik att träna till på min ipod, bland annat denhär låten av MIKA:

 


Ska träffa Madde också! Hima roligt, en tjej från skoltiden som gick i paralellklassen som jag verkligen inte sett på år och dagar! Hoppas verkligen det blir av.

Därefter ska jag försöka ägna all ledig till åt att försöka förstå min sista inlämningsuppgift. Luddig och svår som satan, fattar inte hälften.....uuh...bökigt.










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0