Godmogon fredag!!!

Idag är det fredag, det är sex dagar kvar till julafton, det ärv vackert väder och jag är på toppenhumör!!!

Som jag sa igår blerv det ingen mer uppdatering pga att jag varit borta över halva dygnet. Detsamma blir det nog dessvärre både idag och imorgon - fullt ös på mig under helgerna!



Får bli en gammel bild pga bildbrist på denna datorn jag sitter vid


Idag ska jag försöka hinna till gymmet och köra ett styrkepass innan jag åker hem till Lillsara och lär mig om smink och hudgrejor (Mary K någonting?), vad jag har förstått så är det typ som ett såndär sexparty fast istället för glidmeled och vibrerande stavar är det hudkrämer och tjah...smink.

- Därefter
ska jag träffa Jocke, förmodligen agera hans dejt under kvällen ^^ så gärna så min käre vän.


NU: Ska jag vara social och trevlig mot min pappa som jag just kom innanför dörren hos, därefter blir det som sagt lite träning för min del!










Victoria

Sv; Det tycker jag du gör alldelens rätt i! ;)

2009-12-18 @ 12:31:49
URL: http://victoriaforsberg.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0