Frostigt idag!

Duschad, påklädd, mätt och så har man pluggat lite! Uch tror jag håller mig inomhus idag...

Så kallt det varit inatt! Sov med pyjamas, duntäcke, filt och raggsockar och låg lik förbannat och skakade hela natten. Imorse när jag tittade ut förstod jag lite varför. Det är så mycket frost att det nästan ser ut som snö, fast nu har det allt lagt sig lite.

Vy från balkongen

Vy från balkongen

 

Nu blir det plugga på allvar! Ska sitta några timmar och skriva om muskler och nervsystemet. Hoppas på att få iväg en uppgift till rättning idag...segt men nödvändigt!

 

 

Så på med myskläder och sätta igång alltså!








Jämz

Jag föredrar också sommaren, men vintern är mysig den med, ibland :p.



Finns inget dåligt/kallt väder, bara dåliga kläder ;)

2009-12-02 @ 13:21:54
URL: http://jammif.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0